Gastenboek

Afscheid...

Lieve Alledrie,

Nou Henk, het zij je dan toch maar vergeven dat je ons zo in spanning hebt laten zitten...! wel een prachtige verrassing voor Jenny en wauw, wat een klus...
T.z.t. komen we graag eens langs om de 'nieuwe' Jenny te bewonderen! Dank voor de updates Henk, ik weet dat het niet altijd makkelijk is om er tijd voor te maken en waardeer erg dat je het steeds wel gedaan hebt (behalve op het laatst dan ;-) ) . Graag tot ziens, groetjes van ons!

Je stippeltjeskoffer lekker uitgepakt!!!

Fijn Jenny dat je weer thuis bent. En wat een verrassing. Wat zullen ze gepoetst hebben dat ze zonder verfspatten bij je aan het bed stonden hihi. Wat zullen ze een lol samen gehad hebben. Geniet er van!! Ik gun jullie nu vooral rust rust en nog eens rust. Het mooie weer komt er aan en dan lekker buiten zitten.lieve Jenny Henk en Lennard . Fijn om deze goede afsluiter te lezen en ga ik nu geruster vakantie houden. Liefs en groetjes van Ron Mitch en Joyce xxxxxxx