Gastenboek

Oost west thuis best!

Lieve alledrie,
Hartstikke fijn dat het voorzichtig aan allemaal weer de goede kant op gaat. Jenny, mag ik Henk en Lennard lenen? Wij hebben ook nog het eea te pimpen en te poetsen... :-D
Maar zonder gekheid, wat een lieve actie van jouw mannen!
Jenny, we wensen je veel rust en een uitstekend herstel toe. Zodra jouw situatie het toelaat komen we (of ik alleen) ff buurten. Henk bedankt voor alle updates! Groetjes en liefs voor jullie alle drie.

Weer thuis

Fijn om vanuit Londen zulke goede berichten te horen! En mooi dat de slaapkamer gelukt is: als wij naar bed gingen, was Henk nog bezig en als we opstonden nog steeds of alweer! Fijn om
Volgende week thuis te komen met de complete overburen!